יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

הזמרת המוכשרת והמוערכת אתי לוי מספרת איך עברה לטבעונות



הזמרת המוכשרת והמוערכת אתי לוי מספרת איך עברה לטבעונות

"זה התחיל לפני ארבע- חמש שנים. ראיתי כתבות שמוציאים בשר או עוף נגוע, ואמרתי לעצמי שאני חייבת לשנות את התזונה שלי. נכנסתי ל'יו-טיוב', רק כדי להבין מה זו הטבעונות הזו שכולם מדברים עליה. ראיתי סרטונים על התעללות בבעלי חיים, ופתאום נתקלתי בהרצאה בת שעתיים של גארי יורופסקי. הוא מרצה על טבעונות. ישבתי לצפות בהרצאה מרותקת. רק מקשיבה במשך שעתיים. בשורה התחתונה אמרתי 'כל כך הגיוני להיות טבעוני!'. זה כל כך מוסרי. זה גמר אותי לראות את הסרטונים האלה. לא הפסקתי לבכות"

איך זה מסתדר עם כל תבשילי הבשר שלך?

"בשלב הראשון הפסקתי לאכול בשר ועוף. ביצים ודגים לקח לי קצת זמן. אחרי הביצים הפסקתי עם דברי חלב. אחרי דברי חלב הפסקתי עם הדגים, שזה היה הכי קשה. תאמין לי, יש לטבעונים הרבה מה לאכול, אפילו יותר מאדם שאוכל רגיל. מלבד הדברים מן החי. אני קונה אפילו גבינות שהם לא מהחי. אפילו ישראל (בונדק) אוכל את זה. קציצות אני עושה מקטניות. אפילו רבנים אומרים שכל העופות בארץ וכל הבשר זה נבלות וטרפות. עוד לחשוב שתעודת כשרות עולה כל כך יקר. רבנים גדולים אומרים שאין דבר כזה 'גלאט כשר', זה רק בשביל לעשות עוד כסף".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה