יום שישי, 31 במרץ 2017

"הייתי חולמת שכולם יאהבו אותי" (עדן בן זקן)


"הייתי חולמת שכולם יאהבו אותי"

לקראת חתונתה ורגע לפני הופעה ראשונה בקיסריה, עדן בן זקן מדברת על בן הזוג שוקי ביטון ועל ההשוואה לשרית חדד • הריאיון המלא: מוסף שישבת.
שלוש שנים בלבד אחרי שהגיעה למקום השני בתוכנית "אקס פקטור", עדן בן זקן היא ככל הנראה הזמרת המצליחה בישראל. שני אלבומיה נמכרו בכ־100 אלף עותקים, הצפיות ביו־טיוב חצו את ה־20 מיליון, בגלגלצ לא מפסיקים להשמיע, אלפים נוהרים להופעות - ומלכת השושנים עדיין לא מעכלת את ההצלחה.
"עד היום אני לא מעכלת את מה שקורה לי", היא מספרת בראיון למוסף "שישבת" של "ישראל היום" שיתפרסם מחר, "אני שואלת את עצמי איך זה קרה דווקא לי? וזה מטורף. זה דבר ענק שאנשים אוהבים אותך. אני זוכרת שהייתי חולמת על זה שכולם יאהבו אותי".
גם ההשוואה לשרית חדד, מי שהיתה במשך שני עשורים בודדה בצמרת עד שהגיעה דווקא הזמרת מהריאליטי, מתבקשת. "אני לא במשבצת של שרית, והיא לא במשבצת שלי", נזהרת בן זקן במילותיה, "היא עושה מוסיקה אחרת ושונה ממני, והיא מהממת. גדלתי עליה ואני מתה עליה".
את ממשיכת דרכה?
"יכול להיות שאני הולכת בדרך שלה, אבל למה ממשיכה? היא לא מתה חס וחלילה, אלוהים ישמור. היא עדיין תופסת מקום מאוד גדול. אני עושה דרך דומה, אבל כל אחת במקום אחר".
היא מפרגנת לך?
"אני חושבת שכן. פגשתי אותה פעם באירוע, כשהיא זכתה בתואר 'זמרת העשור' ואני בתואר 'תגלית השנה'. יצאתי משם ופתאום פגשתי אותה, והיא איחלה לי בהצלחה".
באמצע חודש מאי תרשום בן זקן שיא חדש, כשתהפוך לזמרת הצעירה ביותר שמופיעה בקיסריה. הכרטיסים למופע הראשון כבר נמכרו, ומנהליה פתחו מופע נוסף ביולי. "זה מרגש בטירוף. בחיים לא חשבתי שאגיע לקיסריה, ועוד פעמיים בתוך חודשיים, אתה קולט? גם כשאני אומרת את זה בקול, אני לא מאמינה".
זה מלחיץ אותך?
"בינתיים עוד לא. הופעתי שם פעם אחת, כשהתארחתי אצל פאר טסי, ולמרות שזה לא היה קהל שבא במיוחד בשבילי - כמעט התעלפתי על הבמה. אלפי אנשים מולך, למטה ולמעלה, וזה וואו. אגב, אתה יודע שאף פעם לא הייתי שם בהופעה כצופה? בכללי, הופעות לא עניינו אותי. חייתי בתוך בועה עם החברים שלי בקריית שמונה, כמעט לא יצאנו משם. אבל אני רוצה להבהיר משהו, שלא תטעה: הבום האמיתי מבחינתי הוא לא קיסריה, אלא ההופעות בהאנגרים. כבר הופעתי כמה פעמים במקומות גדולים, כמו במצעד הגאווה, אבל להאנגר נמכרו יותר מ־1,500 כרטיסים למופע שהוא רק שלי. באו במיוחד בשבילי. הופעתי שם שלוש פעמים, חודש אחרי חודש. זה היה מטורף".
בפן האישי, בן זקן קיבלה לפני כחודשיים הצעת נישואים מבן זוגה בשנתיים האחרונות שוקי ביטון. בראיון היא מספרת בהרחבה לראשונה על ההצעה המפתיעה ואיך תיראה החתונה. "אנחנו מאוד בטוחים באהבה שלנו", היא חושפת, "אבל לא ממהרים. לשנינו יש גם אילוצים של עבודה".

מדמיינת איך תיראה החופה?
"ברור, לבן־לבן־לבן. הכל לבן. שייראה נקי ויפה כי חתונה זה משהו טהור".
שלוש שמלות?
"אל תגזים, שתיים. אחת להיכנס איתה לאולם ואחת לריקודים, שיהיה לי נוח. לא משהו מוגזם. וגם לא להחליף תסרוקות באמצע".
על הזוגיות עם ביטון היא מגלה כי "שוקי לא עושה כלים ולא נוגע במים. אני אוהבת לנקות ואני מבשלת, והוא מוריד את הזבל. אתה צריך להבין משהו: אין מצב שאני אוריד את הזבל".
אתם רבים?
"כשהוא חוזר הביתה הוא מוריד את הבגדים איפה שבא לו, ואני אומרת לו 'למה אני צריכה לקחת אותם ולא אתה?' אגב, זה הצד האשכנזי שלי. אל תשכח שאני חצי פולנייה, מצד אמא. כשהייתי מבלגנת את הבית בילדותי, אבא שלי, שהוא מרוקאי, היה אומר - 'אמא תסדר'. ואמא שלי, הפולנייה, היתה מתעצבנת".
בראיון מדברת בן זקן גם על החיקוי ב"ארץ נהדרת", מתייחסת לשמועות בעניין הצילומים האינטימיים שלה שהופצו, ומספרת מה היא עושה כשהיא חוזרת לעיר הולדתה קריית שמונה.

מקור הכתבה שישישבת ישראל היום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה